Ønsker du at flere velger deres klinikk? Her er noen gode råd og nyttig informasjon:
Før de bestiller time hos ny klinikk, sjekker gjennomsnittlig 77% av pasientene nettsiden. Dette kjennetegner blant annet en god side: Vis hvilke tjenester dere tilbyr, hvordan dere tar vare på pasienter, og teknologien dere bruker.
Unngå å miste pasienter
Vanlige Problemer pasienter opplever er lang ventetid og uklare kostnader. Vær tydelig med priser og minimer ventetiden.
Få gode pasientomtaler
Gode omtaler på nettet er avgjørende. Pasienter ser etter ord som «hyggelig» og «hjelpsom.» Oppmuntre fornøyde pasienter til å dele sine opplevelser på nettet.
Appeller til yngre pasienter
Pasienter under 36 år bryr seg om ventetider og omtaler på nettet. Hold dem fornøyde, og de vil holde seg hos deg.
Hva gjør pasienter fornøyde?
Vær åpen og detaljert om behandlinger og kostnader. Pasienter ønsker å føle seg verdsatt og informert. Når dere forklarer ting godt, er det mer sannsynlig at dere får en positiv omtale på nettet.
Ved å fokusere på disse enkle trinnene, kan dere få flere pasienter til å komme tilbake og bli anbefalt til andre.